Sunday, June 29, 2008

Buluyagon Gurlz



Nah mao na ni! Ako ning ginama as an ode to you guys for coming to my babay party. Nya unsaon ta man d man makuha tanan so pasensya na lang. Mag gama ra nya ko ug lain nga makita tang tanan ha?
Update? Wa pa gyud ko'y ma update only that naa na ko'y duha ka blog nga pulo-pareha ug URL kay sa tungod sa akong kadangag. Maayo gani na ayo ra so mao na ni. Duha na ka blog. Adtoa ra sa Deranged Insanity ug Traipsey Turvey. Ako na pung gi-resurect akong karaan na wedding blog PierrEzrah so pwede pud mo muhapit didto. Hinaot unta nga mubisita mo unya komentaryo pud ug ginagmay.
Hapit na ra ba gyud beerday sa atong amiga nga si Lursil. Mag online beerday party unya ta ha? Dili ra nya ta magkaon-kaon ha kay wala ko dinha nya dili ko kaapil ninyo.

No comments: