Saturday, June 28, 2008

nitingog nako....

naa jud ko bayolent reaction ato BADMINTO = ehn... hehehhe pwede baya pd.. niattempt baya pd intawon ko ug dula2x.. maski pila ra to ka weeks.. at least naa ang effort.. dbah?

bitaw murag dugay2x na bya pd ko naka bisita dire nga site. hehe sorry... medyo busy... sakto to ingon inday lurtsil... naa ra ko kilid2x nang-raket.. kung ganahan pd mu mgracket ginagmay ingna ra ko.. ky magkuyog ta.. hehehe unsa gd ni gihimo namn ni nakong advertismin.. hehehe

kanus-a napd dgay ta mgkakuyog sa? murag dugay2x napd... (dob! anha ko cebu, laag nya ta ha..) as in na shock jd ko ni dobyang atong babay ni ezrah.. heheh chex na jud kaayo... lahi na jd ning mga cebu girls sa? hehehehhe anywy, update pd mo sa inyo kinabuhi... maski ginagmay lang... oki? :)

ug dinhi ra ko kutob ky ngsakit na ako gi-anglay nako inatubang ug kompyuter... ug katulugon napd ko.. sayo pa gani gitulog na.. inani tingali ning mgkagulang ta, dali na kapuyon... heheheheh

ayo2x mo diha... :)

No comments: