Saturday, June 28, 2008

Halu mga tawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey Friends!

What's up?

No posts dire for ages ah.. halu..post sad mo please? hehehe

Pahibalo lang unta ko to everybody nga my website, http://www.pencilpushin.com is up and about. hehehe I would appreciate it very much if you visited. :) tapos click sad ug ads huh.. please?

Anyway, duol na ako bday! hehe Yeeeeeeeeeeyy!! pero of course naa na man nag una nga mga tawo sah..? im not the eldest, so wlay kurat..

hmmm..

grabeh na jud ka busy inyo mga kinabuhi nga wla man gud laman ninyo mka contact or mka tabi dire..? hehehe halu.. please? chikka sad mo..

i received an email from carme the other day. hehehe busy kaau xa.. burn out gwas ana niya ug di xa mag hinay hinay ui! tsk tsk tsk

nya c zr...tua . tua didto..hehehe naa na xa duha ka websites: http://www.betterthanezrah.com ug http://betterthanezrah.org ........ ayaw ko pangutan-a ug ngano na..dangag man gud ng bayhana na..hehehe jk zr..

nya ako... dia ra ghpn dire sa spi, ga dukdok ug keyboard.. pagka gabii, pauli ra pud ko sa balay..maningkamot nga ma milyonarya.. bason lang.

dayun...........

c alexis bored daw sa iya kinabuhi..tapos nag bake bake ra daw xa.. bake-kan daw niya cake si sophie sa iya bday. hehehe

dayun c gerard..ambot lang kay murag busy sad sa iyahang kinabuhi.. cge pangita kwarta sa iyahang comics..

c michelle arada..wa na daw sa Teletech.. wa sad ko nka sagup ug asa to xa ni padulong

c cathee adto adto ug Jolo.. ingat lang cath haaaaaaa?? pagka cheks ra ba gyud nimo!

c ehn ehn..tua nag raket na didto sa kilid..hehehe wla nag badminton ha? BADMINTON = Ehn.. pwede ron? hehehe basta..kamo pag sturya

nya dire man to c dovie ug mama mary sa babay ni ezrah... pagka cheks nsad nila duha.. nag SMB layt man dayun... ngigi ko.. pwede ako pud? hehehe

dayun.......... ni txt to c donga nako.. ingn xa "imo ni num lors?" dayun mao ra to..

c bol kay naniwang.. heheheh as in..! bitaw! serious ko! naniwang xa.. ngigi lagi ko..pwede apil ko sa pagpaniwang??

dayun.......... kinsa pa? c butod.. ambot.. g virus man to iyaha laptop..murag ambot unsa tong language adto..

ay o!! nagkita mi ni salve!! dako na iya baby, in fairness.. aww alangan sa..kay dako na gud c sophie..dako na pud to iya..little boy.. cutie au. heehehehe nag nars daw xa somewhere..hehehe

wla na mi nagkita ni rhea besona sukad sa day before wedding ni zr..

nagkta mi katrina sa Globelines.. ako man to xa g labad sa akong connection. hehehe

nah! lantawa! ako na karon nag update kabahin sa INYONG mga kinabuhi! maau ba ron..?! mahimo nga inyo dugangan ning akong na bal-an kay wla bya ko world kaau.. :P

cge..salamat sa inyong pag dungog..

Miss you peeps! as in sobraaaaaaaaaaaa kaau! wa mo kabalo unsa ka faet ning pagkamingawa! ana! :D

The end. Muwah!!!!

No comments: